La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dijous, 5 d’abril del 2012

FESTEJANT-TE XÀTIVA I "la font del lleó".




Jo mossegue, jo patesc
sóc empresonada i lliure
de passes netes i mullades.
Vull xuclar la vida i els arraps.
Un cos de lleó em vigila, no es mou.
I perverteix moviments satànics,
sacsant la memòria,
i sacsant-me a mi.
Torne cada nit davant el monument
de pedres banyades.
Cada nit torne, per tremolar nua,
i fer-te cridar amb gemecs,
el meu nom a doll, per la teua boca cada nit.
Set de memòria.
Set de lleó.

Lorena Cayuela.

2 comentaris:

  1. Carles, que xulo vore un poema meu al teu bloc, gràcies de veritat, a més a més és un poema que m'agrada per allò que amaga, i no diu.

    ResponElimina
  2. Ja t'he dit que m'agrada molt la teua poètica, a més per a mi Xàtiva és una ciutat molt important en la meua mitologia personal.

    ResponElimina

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.