La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

divendres, 3 de desembre de 2010

Amor constante más allá de la muerte.



Quan tu preguntes i quan no clarege.
Quan estigues tot sol en la penombra.
Quan et vinguen la nit i més preguntes.
Quan la boira daurada no et responga.
Quan els teus anys arriben a cruïlla.
Quan lliges aquests versos i jo no hi siga.
Quan em crides i no et podré respondre.
Quan jo tremolaré en la meua estança
segura d'alabastre.

Antoni Ferrer. Cant temporal. (2000)

8 comentaris:

  1. Impressionant eixa imatge! D'on l'has tret?

    ResponElimina
  2. Hola Marián, molt fàcil, he posat el nom del poema a veure si hi havia alguna imatge que em cridara l'atenció i he trobat aquesta. També havia pensat posar una d'un quadre de Magritte que apareix un xic i una xica besant-se amb una caputxa,però a la fi he triat aquesta. No té més misteri.

    Què passes molt bon pont! Un petonàs !

    ResponElimina
  3. Sabes, siempre me ha llamado la atención este título... igual que el soneto de Quevedo! también hay un relato de G.G.Márquez que es muy parecido pero al revés "Muerte constante más allá del amor", léelo a ver si te gusta.
    :)

    ResponElimina
  4. El título ya de por sí me gusta mucho y me gusta más el soneto de Quevedo que este poema. El relato de García Márquez no lo conozco, pero no me extraña nada que lleve ese titulo, pienso que da mucho juego. Le echaré un vistazo !

    Espero que estés más animada, y si tienes la suerte de tener puente que lo disfrutes ! Un saludo Rocío, me alegro mucho que me comentes, yo también sigo tu blog.

    ResponElimina
  5. Por cierto, no sabía nada de este poeta que has puesto, Antoni Ferrer. Y por internet parece no haber nada (eso o no sé buscar bien); pero me ha gustado el poema y lo he entendido todo sin ayuda del traductor eh jeje.

    Estoy mejor, gracias, como dijo Freddy Mercury: "the show must go on". Aunque no me apetezca publicar nada sigo entrando para leer los blogs que me gustan ;)

    que tinguis un bon cap de setmana! (no sé si es así).

    ResponElimina
  6. Amor constantes más allá de la muerte eh? de qué me suena??? :P Se me ha quedado la foto!

    ResponElimina
  7. Rocío, yo de este poeta tampoco conozco mucho. Su poesía segun he oido destaca mucho por su ritmo, yo solo me he leido un libro y algún que otro poema suelto. Yo soy fan de la poesía grávida, cruda, desgarrada y muy sentida pero también se apreciar un poema sencillo y cadencioso. Salvando las distacias este poeta me recuerda un poco a Goytisolo en la ligereza, en el poco barroquismo, en la levedad que te dije el otro día.

    Claro que el show debe continuar, no sé que te habrá pasado y espero que aún se pueda arreglar, pero ten en cuenta también que te queda por conocer a mucha gente que seguro será muy importante.

    Veo que se te da bien el catalán y seguro que los idiomas en general.

    Està molt ben escrit el que has escrit en català, xica de Jaén que entén el català. Molt bon cap de setmana igualment, avant en tot !

    ResponElimina
  8. Nassssssssssssssss, te suena este poema porque lleva el mismo título que el gran soneto de Quevedo. Me alegra que te guste la foto pero yo sigo pensando que quizá hubiera molado más el cuadro de Magritte. Saludos cordiales ja ja. Muá !

    ResponElimina

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.