La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dilluns, 9 d’abril del 2012

Quan érem a la font tots dos...




Quan érem a la font tots dos, un missatger del rei m'ha
dit que hi havia guerra. Ha pres la meva arma, i l'home
de la carota de gegant no em vol deixar passar. En allargar-
li tu una flor sinó la meva arma amb la qual m'hauria pogut 
occir. ¿ On és l'arma ? ¿ On és la flor ? A l'home de la carota
de gegant l'he vist avui penjat al portal de la Seu de Man-
resa fent una ganyota agònica. Però al fons del gorg de les
seves pupil.les t'he vist a tu amb la flor als llavis i l'arma
al braç. ¿ Per què m'has deixa't, Gertrudis ?

  
J.V.Foix, a Diari 1918, dins de  Gertrudis  (1927)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.