La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dissabte, 28 d’abril del 2012

El Magre fluïa lent




El Magre fluïa lent.
Guadassuar, Algemesí,
llocs inhòspits.
Un instant als teus ulls,
boca a boca,
arremolinats al nostre pecat.
Ones de solitud,
cada boca mullada,
el gust de la teua saliva.
Expressions de caritat,
passa a passa,
la remor de la fullaraca.
Dins de tu,
al teu calor,
una cruïlla de destins.
Densitat i trapezis,
silenci extés.
Gota a gota espremuda,
entre canyes i fang,
camps de tarongers.
Una fuita d’amor,
arbres dolços.
Acampàvem al ras,
on els teus ulls
m’abastaren.
Muixerangues, tornejants,
una tonada d’antuvi.
La terra s’aborrona.
una tonada ferma,
un volteig del cos.
Cada bategada,
cada alenada,
junt a tu.
Baranes i afluents,
gojos i flaires.
Tot és inequívoc,
quan prems el meu pit.

Carles.A. 2012


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.