La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

divendres, 11 d’octubre del 2013

Paraules en silenci dimarts, dihuit de juny de 2013. Bacs de vidre



Us deixe l'enllaç del paraules en silenci del dihuit de juny de 2013, programa radiofònic dirigit per Manel Arcos. A aquesta edició poguérem gaudir de la música de Nèstor Mont i es recitaren alguns poemes del meu llibre Bacs de vidre.

http://paraules-en-silenci.blogspot.com.es/2013/10/programa-32-dimarts-18-de-juny-de-2013.html





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.