La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dijous, 2 de maig de 2013

Fragments de Guadassuar XIX



No sabia on estaves, el corfoll del temps, aquella nit freda. Preguntaven per nosaltres més enllà de nosaltres, tal vegada en un Orient llunyà o a un fred menjador.

Arribàvem d’hora, tots els dies, cada dia. La clau que obri tots els panys. L’horabaixa esquerpa, el carrer Tinent Mut. Aquella pluja estival, les galtes colrades.

Tot fou un somni, un plugim d’espígol. La mà al meu cabell, l’escurada. Romania immóvil, gairebé petri. Cada instantània, cada floc de neu. Les vicissituds ocioses, la carmanyola.

El veïnat arrenglerat als rastells, les tràpules, els didals. Un ull de poll i una torrada, melada ínfima, deixondir-se. Una cataracta d’or, un ramal d’essència. Escopinyes i taurons. El cognom Bonmatí, frares.

La bugada encesa, el braceig enterc; les vaques. Una botija de pàmpols, un atzucac de casques. El temps somort, dormir a la sesta,

L’estima;

el preludi.  

Carles Alós

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.