La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

divendres, 7 de febrer del 2014

Rent




Seràs el rent que fa pujar el pa,
seràs el solc i seràs la collita,
seràs la fe i la medalla oculta,
seràs l’amor i la ferocitat

Vicent Andrés Estellés
Recorde molt
el teu cabell
que acaronava
com una mina.
Com una piga
i una verema
besava el sol
de cada colze.
En cada tros,
en cada clot
et veia vindre
empolainada.
No tinc remei
ni el vull tenir
si sóc amb tu
com un servent
de tela blava
i ulls de mar.
Com una falç
que no s’amoïna
i et recorre
a cada instant.
Com una fúria
desgavellada
com un sonet
i flors de maig,
plugim obscé
i cada esguard
que em besa el cos
com un socó
repelonat
que et reconeix.
Com un botó
que vull trobar
en la llargada
del teu redós.
Com una sina
amorosida
que no té ulls
ni els necessita,
com un clatell
que bese ceg
com un amor
que ens despentina.


Carles Alòs


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.