La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

divendres, 3 d’agost del 2012

Fragments de Guadassuar XII


Les aixelles mullades, el carrer Tinent Mut. Un terròs de sucre, la veu rogallosa. Venia un infermer a aconhortar-te. El darrer combregar, l’alenada postrema.

L’escuradents sobre la taula, un xatet de vi. L’entrada del curs escolar. Escuràvem la vaixella, cada cabòria encesa, la contrarietat. Els horts lluents, els plançons acabats de regar; menjàvem regalèssia, circumcidàvem la por. La neula mengívola, la boira espesa.

Un seguit d’inclemències, la bombeta encesa, el canari ufà. Un cabdal de vanaglòria, la precaució indemne.

Els fusts suraven, les pestanyes postisses. El Gòlgota llunyà, el Matamon cremat. La pietat.


Carles.A. 2012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.