La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dissabte, 3 de març del 2012

Ja s'esgota la nit...




Quisiera saber por qué esta muerte
Al verte, adolescenre rumoroso

Luís Cernuda

 
Ja s'esgota la nit
Entre espasmes i esglais
De la carn al roig viu,
Mentre t'òmplic el cos
De saliva com mel.
I els verins nocturnals
Ens esclafen la sang,
Mentre em mulles amb foc
De suor pubescent,
Entre ofecs i abraçades.
Són el semen vital
Que bevem damunt l'herba;
Són les flors d'un desig
Que ens retorna al crepuscle.
I amb l'aurora ens arriba
El silenci amb la llum,
Tots voltats de saliva,
Cendra, sang i suor.

Josep Ribera i Condomina. Alba lasciva. 1994

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.