La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dimecres, 9 de març del 2016

No sé si m'estimaves: t'estimava




No sé si m'estimaves: t'estimava 
i això era tot, i això era prou, i els dies  
obraven per a mi racons tendríssims.

T'estimava amb les hores i amb el somni, 
i et cantava, i passaves, i abril queia,  
i et sabia ma carn meravellada.

Sí, t'estimava lentament i sorda. 
Com s'estimen les coses marcescibles.  
Com s'aprèn l'idioma de l'absència.

Joan Fuster Escrit per al silenci (1954)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.