La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dimarts, 8 de març del 2016

El silenci és la meu llei




Ritroverai parole
oltre la vida breve

C.PAVESE

El silenci és la meua llei
imposada abans d’escoltar
la teua remor.
No em faces cas si calle,
tu ja saps que la meua
veu és d’un altre tipus.
El silenci és llei.
S’ha gravat a les meues dents
com a una pedra on graves
el teu somriue.
Però avui seré il·legal
i et parlaré fins a caure
esgotada des de la presó
que m’aguarda.

Júlia Zabala El mateix silenci (1995)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.