La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

divendres, 16 de novembre del 2012

Bella com un imperatiu.




i les rodes de la fortuna 
de la seva sina i el misteri 
de la rosa vermella 
dels seus colze

Joan Salvat- Papasseit 

Bella com un imperatiu
                                          He dit.

La teua boca prem la mà
per escolar la desaveniència.


Un tros de fang, sí;
com una esquela impoluta,
com una sageta tibada.

El temps es vessa al teu sexe,

la teua engonal daurada.


Carles.A. 2012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.