La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dimecres, 23 de febrer del 2011

La lluvia...







La lluvia,
con frecuencia,
penetra por mis poros,
ablanda mis tendones,
traspasa mis arterias,
me impregna,
poco a poco,
los huesos,
la memoria.

Entonces,
me refugio
en un rincón cualquiera
y estirado en el suelo
escucho,
durante horas,
el ritmo de las gotas
que manan de mi carne,
como de una gotera.


Oliveiro Girondo. Persuasión de los días. (1942)

2 comentaris:

  1. Walkin around, Leonard Cohen y ahora Girondo.

    Cada vez mejor, Carlos!

    ResponElimina
  2. Ja ja. Grácias. De Cohen y de Girondo no había leido nada. Me ha gustado mucho más Cohen, estoy intentado leer lecturas que tenía pendientes.

    Un beso, lisensiada.

    ResponElimina

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.