La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

diumenge, 3 d’octubre del 2010

LI

aquest any miserable
m.cm.lxiii.d. de.c.,
serà molt recordat i molt amargament.
vicent ventura desterrat a múnic o a parís,
joan fuster a sueca
- diuen pel veïnat que escriu de nit a màquina,
i circula un tenebrós prestigi -.
sanchis guarner recorre perplex la ciutat,
jo escric i pense a burjassot,
mentre pels carrers de valència
la gent, obscena, crida i crema un llibre





Vicent Andrés Estellés. Horacianes ( 1963 -1970).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.