La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dijous, 3 de desembre del 2020

DOS FORMAS

 



Ya conoces dos formas

de regresar al punto

que has dejado a tu espalda:


Girar sobre ti mismo

la perspectiva ciento ochenta grados 

o dar la vuelta al mundo.


La primera es más simple, la segunda es más bella.

La primera es memoria, la segunda es viaje.


Si hubiera una tercera

- si la hubiera-

equidistante a ambas,

la llamarás poesia,

te nombrarás temblor.


José Manuel Díez El país de los imbéciles. Hiperión 2017

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.