La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

diumenge, 22 de novembre del 2020

CONJUR



 A Yeray


D'aquella cançó, només el res i els las 


Què seria del sol i la duna

sense la corda arpegiada?

Què en faríem, de les sembres de cotó vora via,

sense alenar vibràtil de l'harmònica?

El violí, diuen, va ser creat per Auschwitz

i ressona dellà les pàtries desolades

que es busquen i encara no es troben.


Lleveu-li el rall al pescador,

la rella al llaurador,

la doma a l'opressor.


Què seria el poema

sense aquesta electricitat teua?

No hi ha kine sense llum.


Hèctor Serra Cubilles Cinètica Viena 2015

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.