La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

diumenge, 29 de setembre del 2019

ENTRE ESTIBES DE BALES DE COTÓ FÈIEM VOLEIAR LLARGUES CINTES BLAVES






Reculeu, voluntats ordenades entre ploms verticals i betums en deliri!
Cediu, coratges excitats per les llanes i els fums espirituosos!
Lliureu-vos, guerrers insepults: Som ací els herois nous.
Els nostres braços són rius errabunds eixits de fonts frescoses;
Portem la lluna al front i el nostre cos és l'altívola palmera.
Som l'aigua dels cors, la sorra ardent de la besada, el port obert de la fosa dels esguards,
[l'obscur congost dels desigs absoluts, els alfacs dels cossos vençuts, el delta
[agressiu de la mort cobejada.
Aplaneu-vos sota el corró de la nostra mirada: Voluntats, Genis, Caràcters!
Sou l'energia en pols: el vostre cel és una constel•lació de formes abstractes de cautxú
[il•luminades pel neon sinistre.

J.V. Foix. Antologia poètica MOLC 1980

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.