La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

diumenge, 14 de juliol del 2019

Plantes els mots






Plantes els mots
conformant el jardí
incommensurable dels versos.
Pintes amb els colors de les metàfores
un espai on s’han expulsat
els dimonis de les incerteses.
Dibuixes sobre els vidres embafats
cal·ligrames que assenyalen
els camins encara no recorreguts,
i que endevines més enllà de la porta del carrer.
Ets un home aparentment tranquil,
és més, diria que disciplinadament tranquil,
però sota la pell et batega un corcó:
l’ansietat per rebre el correu
d’una guerra llunyana
que es lliura dintre teu
i amb la qual et va la vida.

Manel Alonso i Català Quadern per a Joan Neopàtria 2019


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.