La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dijous, 22 de juny del 2017

La mar contemplada





Da respuesta a tu mirar.
                           Si tú miraras
sin tener la pregunta,
                       seguiría
circularmente quieta.
Es tu ir y venir por tu dentro
el que atrae la palabra perfecta.
Ya sois dos que se hablan y dicen
sus profundas vivencias.

Un volver al origen trepidando
acumulado el ayer que fermenta
un mañana sin sonido ni rostro…
Claros el pensar y el comprender
detenéos allí donde se encuentran.

Carmen Conde El tiempo es un rio lentísimo de fuego.  Libros Rio Nuevo (1978)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.