La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dilluns, 12 d’abril del 2021

Tu propia voz

 



Alguna vez

volverás a escuchar tu propia voz.

En el rincón más anodino

o en la más espléndida plaza,

todo habrá de callar, entonces.

Al avanzar un paso

y penetrar en el recinto,

quizás aquella música inunde tu silencio

y una palabra antigua musite un hilo gris.

Dirás: es la verdad.

Y le abrirás las puertas

a los días sin culpa que mataste,

a la mentira o la verdad que fuiste.


César Simón Palabras en la cumbre 2003

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.