La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

diumenge, 12 d’abril del 2020

Las falsas despedidas







He perdido ya la cuenta
de las veces que he creído
despedirme de ti
de una manera firme
y definitiva.

He perdido ya la cuenta
de las veces que un disparo
me ha devuelto a la realidad
de una manera brusca
y sin avisar.

Resulta que no tengo, ni tenía,
y dudo que alguna vez tenga
el control sobre mis emociones.

Un fogonazo aterrador
me avisó de que todavía
no te has ido del todo.

O quizá sea yo
el que se empeña inconsciente
en no dejarte marchar.

Quizá.

Quizá sea peor
el remedio
que la enfermedad.

Nando Pilgrim Poesía de combate Editorial DECH 2019

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.