La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dimarts, 28 de gener del 2020

FEBLESA






Hase de amar a cousa hastra que sangue
X.M. DÍAZ CASTRO


La distancia recrea abismes
de plaer,
és una frau permanent.

Un cos sempre ha de fer sang
com la impaciència dels cadells
davant els pits de la mare.

Per això la distancia
és una brasa
entres nosaltres; nosaltres dos.

Aquest dolor-com ja sabíem- és
una de les formes més comunes
de vida familiar.

Vicent Berenguer L’home no confía en la ciutat Edicions Bromera 1996


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.