La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

diumenge, 12 de març del 2017

TAMBIÉN ESTO ES REAL






Para Lide

Entra en casa y ve junto al teléfono
una carta de su hija dirigida
a él. La abre. Es un dibujo:
una niña y un hombre paseando
de la mano por un parque
(a un lado, unas palabras en euskera
en las que le dice que le quiere
mucho). Y se ríe. Y luego
se acerca hasta su cuarto,
en silencio, y la mira dormir.
Y no puede evitar-ni quiere- al verla
sentirse el hombre más feliz del mundo.

Karmelo C. Iribarren  Seguro que esta historia te suena. Poesía completa (1985- 2005). Renacimiento (2005)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.