La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

divendres, 17 de març del 2017

Contra Escaligero




 
No vayas nunca vestido de poeta
Es la causa la causa lo que importa
No tu arte ficticio de poetae
A Dante nunca se le coronó
Lo tuyo es doloroso destino y ser vidente
Vida verdaderamente vida te respalda
No busques ser admirado rehuyendo
la ridícula vanidad literaria
Por querer ser astro eres poetastro
Un hombre no es un pastelero no
La vida es seria y no maestría
Entre calle y salón hay un abismo
Entre la sangre y la tinta un mundo
No pongas el papel en lugar de la vida

Carlos Edmundo de Ory Lee sin temor temor (1976)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.