La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dimarts, 7 d’abril del 2015

Aprendre el teu cos



Para tí y todo lo que en ti vive,
yo estoy escribiendo.

Vicente Aleixandre

T’he tocat el cos molt a poc a poc,
una marraixa de cada besada,
una retafila de paraules i cordells.
T’he trobat al darrer paretó
on creix un forment antic.
T’he besat els ulls com una manyaga.
Un formiguer de plats i lletanies
i cada bri de sang que ja ens agermana.
Una tonada de dacsa i esbarzers
i els nostres anhels que es redimeixen.

Carles Alòs

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.