La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dimarts, 20 de gener del 2015

Clot fondo


He aclucat els ulls a la darrera vora,
a la gènesi de la corpa d’ullals i tomballons.
He udolat molt fort, com un aborigen
que no es rendeix a sadollar el desig.
Un hoplita petri i un caduf on perboque
cada arrapada de taures de boira.
Una geniva de flors i cavalls
i la darrera besada arraulida a la pensa.
Un degoteig incessant
i ja cern al comiat d’ortigues.
Una blaüra de mica i feldspat
i les purnes daurades que ja m’acaronen.

Carles Alòs

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.