La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

diumenge, 15 de gener del 2012

Amor eros - amor fati.



El teu clatell encés,
l'oreig entre les canyes,
confitura de vents.

La teu ingravidesa,
les frontisses;
detergent en pols,
una ploma arreu.

La mà a l'aparador,
tel.lúrica nostàlgia.
Armistici.

Edredons pairals,
la creu de terme.
La carretera, sola.

Núvols rojos,
Guadassuar en festes.
Un rajolí de sang.

El darrer glop,
l'encens.
Terra i grava.

Un pitet, unes postisses,
joguines.

Amor eros,
la terra creu.

Un guant, una espasa,
metralla ardent.

L'oreig entre les canyes.

El color roig.

La cremellera dels teus llavis.

                                   
                                          Aiguatge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.