La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

diumenge, 3 d’abril del 2011

Le gustaban tres cosas en la vida



Le gustaban tres cosas en la vida:
pavos reales blancos, canciones al atardecer
y desgastados mapas de América.
Detestaba el lloriqueo de los niños,
confitura de frambuesa para el té
y la histeria femenina...

Y yo era su mujer...

Anna Ajmátova.

2 comentaris:

  1. Me encanta esta poeta, Carlos!

    Es precioso el poema ;)

    ResponElimina
  2. Rocíiiio que no sabía nada de ti. A mi el poema me gusta pero la verdad no es de mi estilo. No te puedes ni imaginar las ganas que tengo de cambiarlo. Ya es demasiado tiempo. Pero si el poema tiene su gracia.

    Todo bien Ro ? Espero que sí. Mucha suerte.

    Un beso, C.Alòs.

    ResponElimina

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.