La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dimarts, 9 d’agost del 2016

DARRER DIUMENGE A PETRÉS





T’humitege el cos amb saliva aliè al canvi de colors que
s’esdevé en la cambra. Ens gronxem nus en les ales
d’un vaixell rosa al capvespre mentre anem vencent
l’oblit entre boscos i estanys: els muscles, la llengua, les
natges, l’engonal tèbia, els pits de cotó, el pubis marí,
el vermell profund, aquesta mirada que m’enfonsa en el
verd, el coll i l’orella i els mossos per tot, equilibrisme
del tacte. El viatge incandescent per un riu que arrossega
els nostres cercles concèntrics a través del rosa, el
capvespre i el diumenge.  

Manel Rodríguez- Castelló Música del sentit (Tria personal 1978-1999) Brosquil edicions (2002)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.