La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dissabte, 23 de febrer del 2013

desig remot



AL VEÏNAT: ESPECTADORS I ESPECTALE, FONT I ESTÍMUL

Del meu desig remot d'aguaitar
pel finestrell veïnetes despullades
sols m'ha quedat la televisió
com repetit testimoni de la derrota...

T'apareixes, interferència, em fas dubtar.
Una promesa de barrancs, i ombres xineses
com un amanyac de cel nuvolat;
enmig d'aquest capvespre elèctric
llencem malsons a la bugada
per estrenar un nou verí
als cossos trencats de catarsi...
I el televisor roman cara a la paret.

Al teu cos, interferència
d'amor avariciós,
ara també li la fot
tot l'escàndol del telèfon.

Eduard Ramírez. L'usdefruit encara (2009) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.