La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

diumenge, 30 de desembre del 2012

La bassa



Una olor de pa de granotes, àzima,
la lletania lenta d'aquell cos
bellugant-se amb gràcia disn de l'aigua:
la pell llistada en gotes de robí,
els braços sinuosos, els cabells
trenants de rínxols d'atzabeja,
la figura alada dins la bassa,
l'esvelta silueta, com una espiga
il·luminada, la boca pueril
que segella,
                                   que rubrica,
                                                                   indolent,

el record d'un bes d'estiu,

volàtil.

Juli Capilla. Raspall (2009)

1 comentari:

  1. Carles, m´agrada el poema de Capilla.Visita, si´s plau, el meu blog. Ja em dius si t´agrada i algun consell per millorar-me´l. Una abraçada.
    http://josepmico.blogspot.com.es/

    ResponElimina

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.