La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dimecres, 13 de novembre del 2013

Pacte


He regirat els calaixos, he vist la boca partida a trossos. Un remei casolà, un vespre de sis plaus. He ofert la raó, trobat cada punt suspensiu. Una migdiada exhausta, els utensilis del camp. Us he vist venir cap a mi, a poc a poc, molt a poc a poc; una tempesta de llenya, un llaüt violaci. M’he fet fort en l’arribada, en la nuca que jamai claudica, penell porpra ornat de tu. No he baixat el cap, repelonat les rames més altes. Una unció d’argila, un escampall de paraules.


Carles Alòs

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.