La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

divendres, 27 d’abril del 2012

Cobles de doble sentit. Bernat Fenollar



<< Un altre sent Pau                         no sou vós, mossènyer
oint-vos contemple                           d'aquells ralladors
quan vós sermonau                           no·s pot goig atényer,
alegra's lo temple                              sens vostres favors;
tothom s'entristeix                             d'oir-vos en trona
de vostre silenci                                lo poble és content
La fama vos creix                             sens bé que ressona
d'un altre Terenci                              no us lloa la gent >>

Bernat Fenollar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.