La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dijous, 1 d’agost del 2013

La nit. Totes les nits



Borbotó, Poble Nou,
Camí de Montcada,
Economista Gay,
Avinguda de la Constitució,
Maximiliano Thous,
Carrer Almassora,
Pont de Fusta,
les Torres de Serrans.
Vicent Peris,
Guillem Sorolla,
Joan Caro,
Esteve Urgellés.
Rayuela, la lluna de València,
me l’empassava per veure’t.
El ganivet a la boca.
El bust de Vicente López,
l’estàtua de l’Spagnoletto.
Casa dels Caramels,
Carrer Navellos.
Placa de la Mare de Déu,
porta dels àngels;
Carrer Miquelet,
porta barroca
de la catedral,
Konrad Rudolf.
Plaça de la Reina,
Carrer de Sant Vicent.
Plaça de l’Ajuntament,
l’estàtua de Vinatea.
Estació del Nord,
Ferrant Torrent,
París -  València (Pelayo).

Avinguda de la Constitució.

La nit, totes les nits.

I una fúria a la boca,
un desig de mossegar-te.

Carles Alòs

1 comentari:

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.