La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

divendres, 25 de juliol del 2014

Clot


He escoltat la teua remor com un aldarull primer,
com la pols de les sandàlies i una mica de cotó.
No t’he pogut obviar a la darrera alenada,
a la dèria del desig i un canut de veritats.
Com un estalvi del cos esvelt,
com una conjura de neula i sargantanes.
No t’he pogut mentir al bell mig de la mar,
una glopada de sutja i sagí que esvaren al cos jove.
Una manyaga de confits i clarió
com un cel de dofins i paraules de tarquim.
Una escudella de pèsols i maduixes
per omplir l’apetit dels cossos forasters.
Com una foguera de nuques i parpelles,
com un formiguer on ja no hi ha ningú.

Carles Alòs


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.