La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dijous, 3 de març del 2016

POSTA DE SOL




Al poeta Ramon Vinyes

El dia
des de migdia
es gira d’espatlles.
Badalla
en arc de dalla
fregant la llum nacre.
Recula i s’ajupeix
sobre les potes del darrere
i, aleshores, alça la cua
en rúbrica rossa de núvoles
i deixa caure
dins la vidriola de l’horitzó
la seua moneda d’or.
S’hi fa una rialla
de rajos de sol
oberts en palmito.
I el dia s’adorm
voltat de cançons bancàries,
oracions de Caixa d’Estalvi...
3%, 5%, 100%, 1.000 per 1.
El cel s’ompli de quinzetets de plata.
 
Carles Salvador El bes als llavis (1934)





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.