La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dijous, 14 de juliol del 2016

SILVA DE SIRACUSA O BOSQUE DE PALERMO





Jugar ceñudamente al ajedrez con una linda mujer desnuda
Recordar la maniobra del escuela naval e imaginarlo en llamas, com-
batiéndolo
Levantar por las orillas el vino derramado y hacerlo planear como
un pájaro
Haber estudiado la carta del cielo austral por las ventanas de la
morgue
Dejarse embromar por la esposa gringa de un psicoanalista brasilero
Apurarse. Errar el jaque de torre y alfil y comenzar otra partida
Exigir cigarrillos fuertes, toser y conversar animadamente acerca del
retorno
Amar mucho, tal vez, y sin nostalgia, un pasado inminente.   

Carlos Barral Usuras y figuraciones Editorial Lumen (1979)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.