La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dimarts, 3 de gener del 2012

Allí vivien els Alòs.



Allí vivien els Alòs,
en la placeta de les monges,
carrer de la pujadeta amunt.

Tenies por de no veure morir la nit
de que no et deixaren eixir de casa.

El cobertor se’t va cobrir de flors
i hagueres d’encaixar la tapadora
per a mantenir la contenció.

Us casareu i tinguereu fills.

El sol daura els sembrats
i les llavors esclafeixen.

No deixes que tots els ciris s’apaguen
I limitat a pensar que ets tu qui decideix.

 Carles.A. 2011

1 comentari:

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.