La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

divendres, 1 de juliol del 2011

El día del entierro de un amigo.

A Gabriel Ferrater.

Esos que le leyeron
                                    pero no le entendían
esos que siempre andaban
                                    tomando apuntes mudos
mas que desde hoy se creen
                                     que fueron sus discípulos
y han de emplear su nombre
                                    para reafirmarse
deberían saber
                                    que además de maestro
y además de poeta
                                    este hombre fue en vida
un marginado auténtico
                                    que odiaba los rituales
y despreciaba mitos
                                    un solitario erguido
entre la muchedumbre
                                    de estupidez unánime
que ahora y sin su permiso
                                    querrá mitificarle.


José Agustín Goytisolo. Bajo tolerancia. 1973.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.