La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

diumenge, 15 de maig del 2016

Pasqua Granada




A J. M Ventalló

Pasqua Granada !
                                 Alcem el crit :
prenguem la fruita de l’hort veí.
Saltem la tanca que el goig s’ho val,
dalt de les branques
com els pardals.

- Les noies roses ja no vindran:
la llum que porten desmena el pas. –

Les morenetes als cirerers.
Les maduixaires no trobin res
mentre es refiïn dels nostres cants :
tampoc les prunes reposin tant.

S’acosta Sant Joan com un convit,
les ginesteres llencen l’or fi.

Lladres de fruites,
lladres d’amors,
temeu la fuita,
saltem a l’hort.

Joan Salvat – Papasseit. Poesies. Ariel (1962)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.