La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dissabte, 19 de febrer del 2011

17.

Vi la silueta de tus pechos
a través de tu disfraz de carnaval.
Supe que te estabas enamorando de mí
porque ningún otro hombre podría percibir
el avance de tu pecho dentro de su imaginación.
Era una transgresión de tu insólita modestia
dedicada a mí y sólo a mí
con la que imprimiste sobre mi apetito amorfo
la incomparable y final silueta de tus pechos,
como dos profundas conchas fósiles,
que permaneció toda la noche y probablemente que
permanecerá siempre.

Leonard Cohen. La energía de los esclavos. (1972)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.