La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

diumenge, 14 d’abril del 2019

ROSSINYOL





Però, de sobte,
un rossinyol refila
en la pàgina en blanc,
i el poema esdevé
partitura creixent
de l’origen del món.

Tombarella de llum
en la forja del cant,
meandre d’aigua abrupta,
claustre matern que acull
les nissagues dels mots
criats en la foscor.

Com si un Déu esgrimista
signés de puny i lletra
la seva epifania
amb el floret del llamp.

Josep J. Conill La nit en blanc Editorial Denes 2011


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.