La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dilluns, 13 de juny del 2011

Hui contaré un acudit.

Hui contaré un acudit.

Açò és León Felipe
que s'alça del llit,
i obri la persiana
i veu el sol
i li pregunta:
senyor sol quin dia és hui.

I
el Sol, que també és amic meu,
li diu a aquest vell lleó:
León, hoy es el día que

t
ú

t
a
n
t
o

q
u
i
s
i
s
t
e

el salmo aún duerme,
el llanto se ha secado,
el viento sopla plácido
y ahora tú ya puedes
hacer lo que quisiste.

Tremendo chiste plúmbeo
el que ha sido contado.

Carles.A. 2005

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.