La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

diumenge, 23 d’abril del 2017

A un poeta jove





Aqueix poeta amb nom de trobador
es diu i l’anomenen Bru de Sala
ha desat el llaüt sobre l’escó
i ara cobleja martingala.

Tot just comença de pujar escala,
vull dir que, per sort d'ell, és un minyó
amb ales noves, gens tocat de l’ala,
no com els qui ja volen de cantó.

Tant de bo desoeixi les sirenes
i escolti les veus ronques o serenes
de la terra ferida a què pertany.

Dels desolats o resignats a penes,
del qui encara arrosseguen les cadenes
que algú ha pintat com llaços per engany!

Pere Quart Poesia empírica Proa (1981)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.