La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dimecres, 14 d’octubre del 2015

Fragment de Los Buddenbrook de Thomas Mann




A las cinco y media se produjo un momento de calma.Y, entonces, de repente, algo similar a un relampagó recorrió su rostro ajado y desgarrado por el sufrimiento, un virulento fogonazo de alegría mezclada con espanto, una profunda ternura impregnada de temor y angustia; de un golpe abrió los brazos con tan brusca rapidez que ni siquiera debió de transcurrir una décima de segundo entre lo que ella había oído y su respuesta y, com una expresión de obediencia incondicional y una entrega y sumisión infinitas y tan llena de temor como de amor, exclamó:

-¡ Aquí estoy !
Y expiró.

Thomas Mann. Los Buddenbrook (1901) 

2 comentaris:

  1. Molt gran, en Mann! Gaudisc molt de les seues obres.

    ResponElimina
  2. Jo he llegit La montaña mágica i aquest, pense que són un espill de l' època que li tocà viure i de la societat del temps. Una abraçada, Hèctor!

    ResponElimina

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.