La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dissabte, 2 d’octubre del 2010

El cant de la sibil.la. Versió valenciana

En lo jorn del judici
veurà's qui ha fet servici.

D'una Verge naixerà
Déu i hom qui jutjarà
de cascú lo bé i lo mal
al jorn del juí final.

Mostrar-s'han quinze senyals
per lo món molt generals
los morts ressuscitaran,
de on tots tremolaran.

Dalt dels cels davallarà
Jesucrist i es mostrarà
en la vall de Josafat
on serà tothom jutjat.

Portarà cascú escrit
en lo front al seu despit
les obres que haurà fet,
d'on haurà cascú son dret.

Als bons darà goig etern
e als mal lo foc d'infern,
a on sempre penaran
puix a Déu ofés hauran.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.