La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dijous, 21 de març del 2019

¡AMOR! ¡AMOR! EN EL ESPASMO Y EN LA SEPULTURA






¡AMOR! ¡AMOR! EN EL ESPASMO Y EN LA
SEPULTURA
estaré alerta, seducida, perpleja, lanzada.
¡Oh querida!, ni en la sepulcral nieve en la altura
ni en las nubes del cielo será mi retirada.

No me ha sido dado un par de hermosas alas
para que el corazón mantenga el peso lento.
De vendados, de mudos y de tuertos escalas
de miserables arrabales yo no incremento.

No - liberaré los brazos – el talle ligero
de sus vendas con la única aletada que ha dado.
¡Muerte, ya parto! Leguas a miles infiero
en las nieves derretida y en el bosque quemado.

Y si todo, hombros, alas, rodillas, a guisa
estrechando- me dejo llevar a la fosa,
sólo es para después, riendo entre cenizas,
sublevarme en poema o florecer en rosa.
                                                                   28 de Noviembre de 1920

Marina Tsvietáieva Antologia 100 poemas Visor 2009


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.