La meva foto
Em diuen Carles Alòs i sóc un apàtrida. Aquest blog serà un viatge pels indrets més amagats de l'ànima, per les emocions més intenses i pel viure quotidià de cada dia. Agafen cadira i seguen, de la resta, jo m'encarregue,

dimarts, 2 d’agost del 2016

ÈPOCA





De punta a punta amb Manel Marí

I s’estén pel meu damunt,
com un abric de becar pels sofàs,
el pensament que la meua època
ja és closa, o no hi vingué mai.

Quan les gestes semblen
juvenil mitologia i trona plagues
la panxa,
bromosa sospita quan els ulls
són llums entre la breu
comissura del roig,
quan estic a un punt de creure
en algun paradís de turisme exòtic
o en un déu venjador, i favorable.

Tanmateix un pot de cervesa
ens fa sortejar, humils, el tràngol,
també a qui et xarra
o se’t deixa xarrar;
a la fi, què dir de les èpoques,
només són buides botelles
a la porta del jardí
d’un ritual al qual no ens convidaren.

Eduard Ramírez Trànsits Nord. Brosquil edicions (2005)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut al meu blog, seu i relaxa't. Puc preparar un café i intercanviar opinions.